În cât timp ajunge comanda?
Termenul de livrare pentru fiecare produs este afișat în pagina produsului
Daca o comandă conține produse cu termene de livrare diferite, livrarea se va face în funcție de termenul cel mai îndelungat. Livrarea poate fi fracționată în funcție de volumul comenzii.
Dacă comanda se înregistrează in weekend, este procesată luni, și ajunge la destinație marți-miercuri, in zielele lucratoare.
Pot ridica produsul personal?
Da, pentru comenzile efectuate in afara site-ului. Predarea personala se poate efectua doar in Tomești. jud. Iași.
Pentru detalii contactează-ne la numărul afișat pe site. Sau pe FB /Instagram
Plata se face exclusiv în momentul plasării comenzii.
Am uitat să adaug un produs, îl pot adăuga ulterior?
După ce comanda este confirmată, nu se poate adauga alt produs decât prin crearea unei comenzi noi.
Cum pot returna un produs?
Te rugăm se ne contactezi prin email la contact@nantogifts.ro
Produsele personalizate nu se pot returna decât dacă prezintă un defect de fabricație.
In cazul in care returul este acceptat, clientul trebuie sa returneze produsul la adresa noastra din Iași, Com. Tomești, Str. Lalelei, Nr. 1, Et.3 Ap.14, cheltuielile de transport fiind suportate de Gherghel Petru-Claudiu PFA.
In maxim 2 saptamani de la primirea coletului returnat, Gherghel Petru-Claudiu PFA.va returna contravaloarea produsului direct in contul bancar al clientului.
Am nevoie de comandă acum. Pot plăti mai mult să o primesc mai repede?
Acest serviciu este disponibil doar in Iași cu predare personală în Tomești doar dacă volumul comenzii ne permite acest lucru.
Pentru acest serviciu se percepe o taxă suplimentară de 30 lei/cadou.
Te rugăm să ne contactezi pe contact@nantogifts.ro pentru mai multe detalii.
Am greșit ceva la personalizare când am făcut comanda. Pot corecta?
În anumite situații, când produsul nu a intrat în faza de producție se pot face anumite corecții.
Te rugăm să ne contactezi pe contact@nantogifts.ro pentru mai multe detalii.
Nu am destul loc să scriu în casuța de personalizare. Ce pot face?
În anumite situații și pe anumite produse se poate extinde spațiul cu câteva caractere.
Trimite-ne un email la contact@nantogifts.ro și verificăm cum putem rezolva.
Comanda a ajuns însă conține produse deteriorate. Cum se poate rezolva?
Ne pare nespus de rău că ai întâmpinat astfel de probleme.
Trimite-ne toate detaliile pe contact@stargift.ro și vom încerca să găsim o soluție.
Facturile se atașează în colet? Nu aș dori ca destinatarul să vadă prețurile.
Nu, facturile nu sunt puse fizic în colete, în nicio situație.
Noi trimitem facturile în format electronic, doar pe adresa de email a persoanei care face comanda.
Nu doresc să îmi creez cont. Pot face o comandă și fără cont?
Da, clienții pot efectua comenzi și fără cont creat.
Suport clienti Luni-Vineri: 17:00-20:00; Timp mediu de raspuns e-mail 1 zi lucratoare.
0747583783 0749957229 contact@nantogifts.ro